Nov 26, 2010

Semangat Baru!!!

Semalam adalah merupakan 1 permulaan yg baik buat saya. Dah lama saya mengidam nak buat sesuatu di luar tempurung saya...(ehehehe..konon2 selama ni saya tumpang katak dok bawah tempurung ler kan,kan..)
Bila dah ada ilmu, baru bole janakan wawasan untuk jadik usahawan chocolate nih!
Tak sabar2 saya nak buat sendirik..Almaklum le..
risau jugak..
bila kat depan cekgu yang mengajar ni, semuanya jadik..nampak mudah jer..
Tapi cuba buat sendiri..Terkontang kanting le sensorang..Itu tak kena..ini tak kena..
hujung minggu ni dah booking dengan luvly hubby..
Nak shopping brg2 + bhn2 utk mulakan hobi baru ni..(mm..sesuai ke dikatakan hobi? Ok, anggap je la investment yerk cayunk..)